Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Późno wstająca turbina......??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Późno wstająca turbina......??

    Tak jest !!!! Brawo Ty!! Nie zauwazylem, ze zgadles juz na poczatku . Alez masz oko i znajomosc fajnych furek :!: Czyżbyś jezdził ?

  • #2
    [O1] Późno wstająca turbina......??

    Witam kolegów,mam problem pare dni temu wymieniłem turbine na zregenerowaną, no i wszystko cacy poza tym że strasznie późno zaczyna pompować, stara turbina budziła się do życia praktycznie od samego dołu ok 1200 tyś obr. a ta dopiero od 1900. Odczuwa się dużą turbodziurę i mocny strzał w okolicach 2000 tyś obr.. Pytanie do was czy da się to jakoś wyregulować np. na gruszce czy w programie. Dodam że jest zrobiony wirus na 148 km/ 310 nm
    148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

    Komentarz


    • #3
      Da sie pod kilkoma warunkami oczywiscie.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez rOBERTO795
        Da sie pod kilkoma warunkami oczywiscie.
        mianowicie jakimi rOBERTO795 ???????
        148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

        Komentarz


        • #5
          Ja u siebie tez tak mialem. Rozwiazanie to regulacja dlugosci sztangi łaczacej gruszke z turbina. U siebie nieznacznie ja wydluzylem i turbina zaczela startowac duzo wczesniej. Mechanik przy montazu nowej turbiny powinien wszystko ustawic aby gralo jak nalezy, dlatego jezeli sam zdecydujesz sie na regulacje to zalecam bardzo delikatne wydluzenie sztangi.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez patryk891
            Zamieszczone przez rOBERTO795
            Da sie pod kilkoma warunkami oczywiscie.
            mianowicie jakimi rOBERTO795 ???????
            Stara tak dmuchała dlatego ja wymieniłeś .
            Warunki to sprawny motor, szczelny układ dolotowy, wtryski w dobrej kondycjii bardzo ważne-dobrze zregenerowane turbo. Drożny układ wydechowy.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              rOBERTO795, stara turbina to od samego początku tak dmuchała czyli jakieś 4 lata a więc wątpie żeby to było spowodowane jej końcem....układ dolotowy jest szczelny, zero oleju w IC, wydech też ok, wtryski były sprawdzane przez kolegę z forum w tamtym roku i powiedział że są w stanie wzorowym
              148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

              Komentarz


              • #8
                Zrob logi ... bedzie wiadomo jak to wygląda ?
                Bo rozmawiamy o wszyskim i o niczym.
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez przemik
                  Zrob logi ... bedzie wiadomo jak to wygląda ?
                  Bo rozmawiamy o wszyskim i o niczym.
                  To prawda. Pozatym wszystko z dnia na dzien moze sie rozjechac.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X